15 Temmuz 2015 Çarşamba

Eğitim Programları



Artık çok sık duyduğumuz eğitim programları hakkında uzun süredir yazmayı planlıyordum. Eğitim programları hakkında bende önceleri biraz önyargılıydım. Fakat yaptığım araştırmaların sonunda gördüm ki Eğitim programları hakikaten oldukça faydalı. Her yaştan ve eğitim durumundan insanın faydalanabildiği eğitim programları, kişilerin ilgi alanlarına göre;  sosyal medya uzmanlığı, marka yönetimi, satış eğitimi, pazarlama eğitimi, dijital pazarlama eğitimi, liderlik eğitimi, insan kaynakları sertifika programı ve e-ticaret eğitimi gibi birçok alanda eğitimler veren programlardır. Uzman eğitmenler ile hem teorik hem de pratik olarak eğitim alabilme imkânı veren eğitim programları, sizleri kariyerinize hazırlarken aynı zamanda kişisel gelişiminize de katkıda bulunuyor.  


Tabi ki tüm bunlar için öncelikle yapmanız gereken eğitim programları veren kurumları araştırmak olmalı. Eğer eğitim aldığınız kurum alanında uzman ve başarılı bir kurum değilse zamanınızı da paranızı da boşa harcarsınız. Eğitmenler, kurum hakkında görüşler vs. eğitim programlarına katılacağımız kurum hakkında bir fikir edinmemizi sağlayabilir.
Ben size kendi araştırmalarım sonucunda tanıştığım bir kurumdan bahsetmek istiyorum. İBS Türkiye, gerek eğitim kadrosu gerek tecrübesi ile birçok eğitim programı veren kurumdan çok daha ileri düzeyde eğitim verdiğini söyleyebilirim. İş dünyasına kazandırdığı başarılı çalışanlar ile İBS, iş dünyasının da güvendiği bir isim olarak karşımıza çıkıyor. İBS Türkiye sertifika programları sizlere sadece özgeçmişinize ekleyebileceğiniz sertifikalar vermiyor, size iyi bir gelecek vaat ediyor. Her yıl binlerce mezun veren üniversitelerden aldığınız diplomalar artık iş ararken sizlere katkı sağlamıyor. İşverenler çalışma arkadaşlarını seçerken hangi eğitim programlarına katıldıklarına, iş tecrübelerine bakarak seçiyor. Bu sebeplerle günümüzde eğitim programları ile kendimizi geliştirmemiz, alanlarımızda uzmanlaşmamız ve en az iki sertifika programına katılarak bunları özgeçmişimize eklememiz büyük önem taşıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder