1 Ağustos 2013 Perşembe

En Teknolojik El Aletleri

''Geçenlerde hemen evimin üst caddesinde bulunan büyük bir alışveriş merkezi içerisindeki yapı marketleri mağazasına girdim bir takım el aletleri almam gerekiyordu. Evde bulunan mevcut el aletlerinin bazıları oldukça eskimişti. Eski aletlere pek güven olmuyor biliyorsunuz. Her an sizi yarı yolda bırakabilirler bir de gelişen teknoloji ile birbirinden güzel cazip modelleri gördükçe eskiler ile çalışmak oldukça zor oluyor. Bu gelişmiş teknolojili, son üretim güzel el aletleri adeta insana çalışma hevesi veriyor. Fakat gittiğim yapı market için aynısını söyleyemeyeceğim maalesef. Fiyatlar oldukça yüksek, ürünler ise beklediğim kadar kaliteli ve son üretim değildi. Oysaki günümüzün en ünlü yapı marketlerinden biriydi bu mağaza. Üzülerek ve hiç bir alışveriş yapmadan evime döndüm.

El aletleri


Ertesi gün yaşadıklarımı bir arkadaşıma anlatırken bana Evidea diye bir online alışveriş sitesinden bahsetti. Site hem el aletleri hem de aklınıza gelebilecek, dekorasyondan ev tekstiline, mutfak ürünlerinden bahçe mobilyalarına kadar her şeyi içerisinde bulunduruyor. Siz hiç yorulmadan evinizden siparişinizi veriyorsunuz, onlar bir kaç gün içerisinde evinize kadar getiriyorlar. Hemen siteye giriş yaptım. Hırdavat bölümü oldukça geniş. Aradığınız her şey, son teknoloji ve kaliteli ürünler hem de uygun fiyatlar ile site içerisinde mevcut.

Hırdavat


Kolaylıkla aradığım ürünleri buldum. Bir matkap takımı ile son model harika bir tablalı testere satın aldım. Birbirinden güzel uygun fiyatlı ürünlerden kendimi alamadım bir de paint zoom boya tabancası satın aldım. Bundan sonra her ihtiyacımı Evidea'dan karşılayacağım. Teşekkürler Evidea.''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder