11 Mart 2014 Salı

Eğitim Programları İle Alanınızda Öne Çıkın

İş dünyasına atılan herkesin bildiği bir gerçek varmış. Ne yazık ki ben bunu çok vakit kaybettikten sonra öğrendim. Çalışma hayatına okuldan alınan bilginin asla yeterli olmayacağı bilmeden başladım. Bunu fark edip, bunun için önlem alanlar çok daha öncelikli pozisyonlarda çalışıyorlar. Ben bunu fark edemeyip, önlem almayanlardanım. Okul eğitimim dışında başka bir eğitim almadığım için iş bulmakta da zorlandım. İşimde yükselmekte de zorlanacak gibi duruyorum. Ancak aklım başıma sonradan geldi ve çalışma alanımla ilgili eğitim almaya karar verdim. Çeşitli eğitim programları hakkında araştırma yaptım.
 eğitim programları

Benim için en uygun olan eğitim programları arasından seçim yapıp, nereden eğitim alabileceğime bakmaya başladım. Birkaç arkadaşında tavsiyesi ile İbs eğitim kurumlarında karar kıldım. İbs verdiği eğitimleri ile sektörde zaten çokça bilinen bir kurummuş. Benim fazla ilgim olmadığı için bilmiyormuşum. Ama araştırdıkça buradan eğitim almaya kesin gözüyle bakmaya başladım. İbs eğitim programlarının çeşitliliği ile de ön plana çıkıyor. Buradan eğitim almayı istememde ki asıl amaçlardan biride buydu.
 İbs
Benim eğitim programları arasından seçim yapmamda çok yardımcı oldular. Alanımda bana en çok yardımı olacak eğitimleri almam için çok tavsiyelerde bulundular. Ayrıca aldığım eğitimleri sorunsuz tamamlamam için ellerinden geleni yaptılar. Özellikle eğitmenlerin özverili davranışları ve bizlerle yakından ilgilenmeleri sayesinde çok başarılı bir eğitim süreci geçirdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder