13 Haziran 2014 Cuma

Marka Eğitimi ve E-Ticaret Eğitimi

 Marka Eğitimi

Küçüklü büyüklü birçok şirketin bulunduğu neredeyse her alanda farklı hizmetler veren kurumların, kuruluşların bulunduğu bir dünyada yaşıyoruz. Özellikle hizmet sektörü kendini aşmış ve çok farklı bir yapıya kavuşmuş durumda. Kapital dünyanın aynılaşması, ihtiyaçların benzer hale gelmesi, aynı zamanda para kazanma şekillerinin benzerlik göstermesi bazı bilgileri öğrenmeyi zorunlu kılıyor.
Küçük bir örnek vermek gerekirse, bankacılık sektöründeki değişimleri ele alabiliriz. Bankacılığın çok değil, 10 yıl önce ne şekilde yapıldığını hatırlayın. Her şey daha zor, daha düz ve sıkıntılıydı. Ancak şimdilerde günümüz bankacılığı teknolojinin de yardımıyla elektronik sistemleri, akıllı bankacılık sistemlerini, internet bankacılığını, mobil bankacılığı devreye sokmuş durumda. Bu hızlı değişimlerin hepsi, müşterilere daha hızlı daha kolay hizmet verebilmek adına gerçekleşti elbette. Ancak bu değişim göründüğü kadar kolay olmadı. Hem yöneticiler hem çalışanlar için ağır bir değişim süreci yaşandı. Bu değişime ayak uydurabilenler sektörde kalıcı oldu.
Markaların dönemsel değişimler içinde olması, yeni düzene ayak uydurması gerçekten önemli. Özellikle de başarı ve istikrar isteniyorsa. Peki sektördeki bu değişim, üniversitelerde alınan eğitimlerle halledilebilecek düzeyde mi? Yöneticiler ve çalışanlar, aldıkları eğitime yenilerini eklemek durumunda mı? İşte bu çok önemli bir nokta… İş dünyasındaysanız, hangi bölümde, rütbede çalışıyor olursanız olun, kendinizi geliştirmeniz çok önemli. Ancak ekstra bir eğitim de artık zorunlu hale geliyor. Sektörde kalifiye ve uzun vadeli bir çalışan olmak istiyorsanız marka eğitimi almalı, finans eğitimi almalı, pazarlama eğitimi almalı ve bunları güncel olarak tecrübeli insanlardan öğrenmelisiniz. Aksi halde başarısızlık kaçınılmaz olacaktır.
Markaların her mecrada ayakta kalabilmesi adına verilen eğitimler için, İstanbul Business School gibi eğitim merkezleri çok ciddi çalışmalar yapıyor. Bu kurumlarda, sektörün en nitelikli ve önemli isimleri, size gereken bilgileri, yeni potansiyel gelişmeleri ve dinamikleri aktarıyorlar. Sadece marka yönetmek bile bilindiği gibi başlı başına bir olay. Biraz düşünün, bir markanız var ve onu sürekli yükseltmek zorundasınız. Bu yükseliş başarılı ve artı yönde olmalı. Olumsuz algı yükselişi olmaması için her şey yapılmalıdır.
Yeni iş dünyasının en önemli mecralarından bir tanesi de e-ticaret sektörü… E-ticaret eğitimi de bu anlamda yine ihtiyacınız olacak bir alan. E-ticaret, özellikle yoğun tempoya sahip hayatlar yaşayan insanlar için büyük kolaylıklar sunuyor. Online alışverişin kolaylıklarını keşfedenler de bir daha kolay kolay vazgeçemiyor. Bu alanda eğer doğru hamleler yapılırsa, doğru eğitimler alınırsa ciddi başarılar elde etmek çok da zor değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder